Vill Så Gärna, men Orkar Jag????????????

Har tankar på att ta stugan i morgon nu när jag redan håller på.
Nu e det mest att ställa ordning och fixa och bära ut Ms saker.

Men tror nog jag hade behövt några paket Dextrosol med EXTRA
energi. Idag drog jag ut mina sista krafter, för hade jag satt mig ner
innan barnen somnat så hade jag sovit efter några minuter.

Har redan varit övertrött (när jag sorterade), men känner nu att
jag kan somna gott!!!!!!!!!!!!!!!

HOPPAS ATT NI ALLA FÅR EN GOD NATTS SÖMN
FÖR DET HOPPAS JAG ATT JAG FÅR, SEN BLIR DE SOV MORGON
ELLER MORGON MYS MED LILLEMAN

SEN KAN MAN HOPPAS ATT NÅGON SKICKAR MIG LITE ENERGI
OCH ORK PÅ POSTEN  (kommer kl 10).
FÖR DÅ BLIR DET STUGA OCH ALTAN.

ANNARS SÅ FÅR DE VA.............

Drömma går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp