Vad Är det Som Ska Hända????

Min man gör mig GALEN!!!!!!!!!

Igår kläckte han ur sig att vi skulle iväg (idag)
så jag kunde ej planera något. Jag undrade vad det va men
de vägrade han säga.

ÖVERRASKNING sa han bara.

Jag har fått fråga ut han efter ledtrådar, vet dock ej om de han
säger är sant. Ledtrådar han gett är:

- Jag behöver ej sminka mig
- Jag behöver ej fixa håret
- Kan gå i mjukis
- Måste duscha så jag ej luktar svett men jag väljer själv om jag vill duscha
- Vissa kommere bli avundsjuka
- Vissa som gör de vill göra om de flera ggr
- Vissa hatar det
- Han ska också duscha
- Lilleman ska följa med oss
- Vi måste köra senast 09,30
- Är hemma ca 12,30
- Ligger i Malmö NÅGONSTANS
- Han vet ej om jag gillar det
- Han har tagit ut semester för att vi ska göra detta
- Jag ska ha oöma kläder, men jag blir ej ledsen om de blir förstörda, 
  men dom kommer ej gå sönder så man ska kunna tvätta kläderna iallafall.


Jag frågar och frågar han men idag bara SKRATTAR han åt
mig och vägrar fortfarande att berätta.

Jag fattar INGENTING. Är de någon som har någon gissning???

Jag har gissat på olika saker men sen e de 2 saker som förstör
de.
Faktumet att lilleman är med och att jag måste duscha.

Men har gissat på:

- Massage
- Spa
- Helkropps vaxning
- Bad

Men de 3 första förstörs av faktumet att lilleman är med så vem ska ha
han. Jag menar inte fan tänker Patrik stå med han under tiden.
Han kan ju knappt gå så ont han har.
De sista förstörs för han har inte bett mig raka mig och jag frågade vad jag ska
ha med till lilleman och han sa bara blöjor, våtservetter och mat.

Har fan inte kunnat sova inatt. Mitt huvud arbetar till max och
snart blir jag TOKIG..........................


-------------------------------------------------------------------------------------

UPPDATERING AV INLÄGG

Jag frågade igår hur lång tid det tar att köra och han sa ca 15-20 min.
Vi ska vara där kl 10,00 så räknar man 30 min dit med körning, parkering
och gång väg så har vi 1 timmes färd och då 2 tim på plats.

Men då kläcker han ur sig att vi inte BEHÖVER vara där i 2 tim.

Jag menar HALLLLLLÅ

---------------------------------

FAN NI MÅSTE HJÄLPA MIG MED IDEER
SKICKA SMS ELLER KOMMENTERA FÖR JAG BLIR ORDAGRANT
SNART RIKTIGT GALEN

KÄNNER MIG SNART SOM ETT PSYKFALL SOM HAMNAT I PSYKOS
OCH FASTNAT I EN TANKE!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Abby

IKEA!!!!

2011-03-03 @ 10:27:30
URL: http://abbylarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp