Tuffingen I Nya Jackan

Då va det dags att testa jackan och se om den satt som jag hoppast
på och om han passade i den.  NYFIKEN hihihihi



Den satt så snyggt och färgen klädde han. Min lilla tuffing.
Glad att jag valde denna jackan och inte den andra jag kollade
på.

För denna färg är inte vanligt på en jacka och speiellt inte till så
små. Men jag ÄLSKAR den.
Sedan va priset lika super.        På REA PRIS:  125 Kr

Sen har han ju fått låna Benjamins gamla skor. Dom e lite stora men
dom värmer om fötterna. För nu sprattlar han ju av sig filten eller
drar av den för att leka med den   :)

Han gnällde inte under hela bilfärden som han gjort innan när de varit
bättre väder (+ grader). Då har han haft overall för de mesta men han e redan
varm i sig själv och overallen gjorde inte det svalare direkt.

Dom ligger ju i sina bilstolar och e så skyddade så dom känner inte den kylan
som vi gör.
Men nu verkade han trivas. Bara att han slapp filten gjorde att han inte ens skrek
innan vi kom ut i bilen,



Sen somnade han sött på vägen hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp