Tack För Att Du Väntar..........

Har ni tänkt på en sak när man ska få tag på VC eller annat företag
för att lösa VIKTIGA ärenden.

Man kommer i kö och får veta sin tid och allt som oftast så
får man sitta som ett fjån hur länge som helst i kö.
Skit irriterande men man har inget val ju, så man sitter ju kvar
och väntar och väntar.....

Det jag vill komma till är att visa ställen man ringer till har en röst
som pratar med jämna mellanrum. Den meddelar kanske nuvarande
kö plats, väntetid osv....

Sen har vi vissa som har denna jävligt IRRITERANDE mening:

TACK FÖR ATT DU VÄNTAR.......

Jag bara hatar det. För inte fan är de så att jag e road av att ringa för
att lösa saker som dom strulat till de med.
Jag menar TACK????
Varför??      Varför ska dom tacka att jag väntar. Dom skiter ju i om vi inte hör
av oss för att kanske pengarna inte kommit mm.

Vi ringer ju dit för att vi måste och de e viktigt för oss, så vad tjänar dom på
att tacka oss???

De borde va vi som tackar oss själv efter att vi fixat det vi ska. Eller???

Någon annan som tycker som jag?

Tycker att dom kan ta bort den meningen och istället säga:


VI TAR STRAX EMOT DITT SAMTAL

Eller något liknande, men INTE TACK!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp