Smyg Titt Hihihihhi

Tänkte ge er lite bilder på nya soffan. Är inte klar med allt och
när jag tog bilderna hade jag inte städat som ni ser   :(    SORRY

Min mobil klarar ej att få med hela soffan så man ser HUR den ser ut,
så när jag e klar med allt (några dagar kvar)
så ska jag nalla Patriks system kamera och se om jag får med allt
på den.











Som ni ser så e den en enda röra. Men snart har jag fått upp allt och
då ska jag visa er.

Vi har ett litet vardags rum så man kan inte backa genom väggen för att
kunna ta hela bilder. Men jag får ta de i panorama kanske????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp