SOLSTRÅLE

FAKTISKT LYCKATS TA NÅGRA FINA BILDER SEDAN
JAG FICK MIN MOBIL IGEN SOM INTE ÄR LAGAD (arg)

NU HAR DEN BLIVIT MEGA TRÖG OCH MAN HINNER
KNAPPT TA NÅGRA BRA FOTO, EFTERSOM HAN FLYTTADE
SIG INNAN MOBILEN FATTADE ATT DEN SKULLE TA FOTO

MEN NÅGRA BLEV DET    :)



Han total vägrade leka själv på golvet. Så Patrik skojade och satte han
i en av backarna som är i pyssel rummet. Till vår förvåning så va han
tyst och började leka med en träsak (musik sak) som fanns i lådan.

Nu va han glad så Patrik va inte dum. Han bar upp han i backen och satte
han bredvid hans ben vid soffan.



--------------------------------------------------------------------------------

Jag hade ju en sju hilvetes massa ren tvätt att lägga in ju eftersom jag/vi 
kört tvätt maraton och jag har inte lagt in något på en vecka typ.
Så passade på att byta lillemans lakan och bädda vår säng. Idag la jag
också på överkastet. Så Fiint, men de va ett tag sen  :(

All tvätt som ska vara på denna våning hade jag burit upp och lagt i vår
säng.  Enda sättet för mig att kunna göra detta utan att ha lilleman på
armen va att sätta han i hans säng för då ser han mig hela tiden.
Jag står ju bredvid. Sen plockade jag fram säng leksaken och satte upp.

Kan lova att jag kunde lägga in all tvätt på en gång. Han satt så fint och
lekte och pratade. Ibland ramlade han bak men då fortsatte han ändå genom
att använda fötterna till att sparka med så att den lät och blinkade. 



------------------------------------------------------------------------------------
En morgon va jag riktigt lat och orkade inte sitta i köket när vi
skulle åta frukost. Satte han i gå stolen och gav han sin gröt.




Men det va inte lätt!!!!

För varje sked som kom så sprattlade han och då i ren upphetsning
flyttar han ju även stolen, vilket jag inte va beredd på alla ggr så det
blev lite gröt här och var i hans ansikte. Men lika glad va han ändå.

Han kunde ju leka och äta samtidigt.   TOPPEN      

(fast det gör jag inte om igen, hade tagit ner babysittern för den ska tvättas)

Brukar ta in matstolen i vardags rummet på morgonen när vi äter, men pallade
inte det denna dag. Så istället för att ofta 10 sekunder på att ta in matstolen så
fick jag ägna några minuter åt att tvätta och torka av honom, samt ytterligare
ca 1 minut för att torka av gåstolen!!!!


DET LÖNAR SIG INTE ATT VARA LAT






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp