Snart Slår Jag Sönder Något.............

Denna dagen har också varir helt fuckt upp.
Trodde att man skulle kunna koppla av men NÄ.
Självklart ska det hända saker.

Eftermiddagen va nog fan den jävligaste.
Är så jävla trött på dessa beteende och bråk.

EGOIST

Hatar sådant. Sen blöir det inte bättre när folk inte
kan erkänna framför någon att det jag säger är rätt och
att dom tycker likadant. Nä då ska de försvaras och
vad gör det mot mig???

JAG BLIR ÄNNU MER HATAD

Skiter snart i om jag är omtyckt eller ej. För jag e så sjukt
jävla trött på det och hade kunnat ta mina barn och
försvinna långt bort där ingen vet var vi är.
Mina hjärtan ska inte ha det så. Hade stängt av telefonen så ingen
hade kunnat nå oss.

Sen återkomma när allt e bra och problemen borta.

Ja jag är arg och det har jag varit HELA FUCKING DAGEN

Patrik somnade efter maten, vilket inte gjort saken lättare. Hade han
gått upp och lagt sig så hade jag inte behövt irritera mig.

Så i ren ILSKA har jag gjort:

- Äppelpaj med smuldeg
- Kokat en stor kastrull med tomte gröt
- Lagat pannkakor
- Diskat en jävla massa omgångar och sedan satt in
- Badat mina barn och smörjt dom
- Tagit bort hyllor pch satt upp nya
- Trixat med ramarna
- Tvättat och lagt in ren tvätt

(tyvärr har jag inte ens smakat på vad jag lagat idag, så allt jag fått
i mig under dagen är tacos chips, för jag klarar ej äta när jag är arg)

Viste ej hur jag skulle klara att ens sätta mig ner för kvällen
för jag va/ är så arg. Men då ringer min älskade syster så jag
pratar lite med henne. Sen helt plötsligt dyker Katty och Denni
upp. Hon ville säga hej och se hur det va med mig eftersom att
jag haft en helvetes dag.
Jag lugnade mig lite av ren glädje att hon kom förbi en snabbis.

Tog mig ett bad, och nu sitter jag här. Arg som en bison oxe
men klarar att sitta.

Återstår att somna.

Kommentarer
Postat av: Carolina Roos

Har dom hört av sig om sofforna??? Tack för en bra dag gumman puss

2011-03-18 @ 18:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp