Skåp Städning Usch!!!!!!!!!!!



Det va ju bara att ta tjuren i hornen härom dagen och göra en grov
städning i alla köks skåpen. Jag sorterar och fixar ofta men nu ¨så
va det dags för skurning också.

Tyckte det va lika bra att ta det nu innan Peter ska lägga golvet!!

Vilken tid det tar egentligen. Lille man hade skoj. Han sprang i sin gå
stol och plockade saker. Arg blev han när jag tog tillbaka vissa saker.
Som bla vanilj pulvert. Hhhahahhahhhah hade varit snyggt om han
öppnat den   :P

Nu är mina skåp så fina och organiserade. Flyttade lite saker och tog bort
alla papper etc som tillhör kontoret.

Utsidan av luckorna avvaktar jag med tills golvet är klart, för jag lär ändå
få torka av dom igen.

:)


Kommentarer
Postat av: caroline

du e duktig du, du städar typ varje dag som jag haha men det e härligt och ha rent o frächt hemma=)

2011-03-27 @ 17:29:56
URL: http://thediaryofcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp