Sixten Trollade Här Hemma

Vår tv har automatisk avstängning om man inte trycker
på kontrollen under en vis tid. Tror de e 3 timmar.

En dag satt Ariel och kollade tv och jag tvättade. När jag står
nere i tvättstugan hör jag henne kalla på mig:

- Mamma!!!! Något hände med tvn?

Trodde först hon gjort något så jag sprang upp.
När jag kom upp såg jag att tvn va stängd.
Loppan satt på lekfilten och tittade på mig med
en speciell blick, så sa hon:

- Mamma ser du??? Sixten har varit här och trollat.
Han stängde av tvn.

Hon va helt alvarlig och jag tyckte de va så gulligt så jag sa:

- Ska vi se om vi kan trolla så allt blir rätt igen och du kan se
klart filmen?

-JA!!! Utbrast hon med ett glatt leende :)

Vi pratade och samtidigt fifflade jag med kontrollen
och vips så hade vi ställt allt till rätta igen och hon va så NÖJD!!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha Ariel är juh bara flr gooo.....=) min lilla loppa!

2011-03-14 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp