Riktigt Flitig Igår :)

igår va jag RIKTIGT duktig!!!!
Måste få skryta lite ju hihihih

Morgonen började innan kl 08,00, morgon rutinerna sattes igång.

- Fixa lille man
- Starta kaffe
- Starta tvätt

Sen blev de frukost

Dagen gick till stora delen åt att tvätta, lägga in tvätt och
små plocka överallt. 
Massa bus blev de med lille man som inte va road av att leka
själv denna dag!!



Körde till Ö&B och köpte BILLIGA penseèr ( 10 st/ 20 kr)

Började plantera  lite smått i krukorna, hade lilleman i vagnen.
Pappa kom förbi och ja började fixa lite i ena rabatten.

Eftermiddagen bestod av att stå vid spisen HIhihihihhi

Lilleman skiftade mellan gåstolen och att ligga på de hemska golvet
och leka med plast saker. Det gillade han :)





Jag hade fullt upp vid spisen.

- Jag gjorde hemma gjorda köttbullar och sås
  Till det blev det kokt potatis, kokta morötter, lingon och gurka

- Vispade grädde och blandade samman gröten till Ris a`la Malta

- Stekte en massa pannkakor



Gissa om Patrik, Ariel & Benjamin blev glada när dom kom hem  :)

När maten va klar så dukade jag i vardags rummet (idag med duk)
tände ljus och gjore riktigt mysigt. Lille man satt och lekte så fint på
en filt.







Middagen va poppis och jag blev så himla mätt. Fan va gott, men fan va jobbigt
att äta vid soffbordet.

Lite senare åkte P & B och handlade, då passade  jag, A & C på att sortera
alla dessa j*vla strumpor. Jag verkligen hatar det. Tur att barnen gillar det
för annars hade dde varit jobbigt!!



Kvällen avslutades med pannkakor och sylt, lite godis och vars en läsk.

Sen somnade barnen gott och vi låg utslagna på soffan. Dum som jag va
så gick jag ut och hämtade lite gröt. Klarade bara halva skålen sen kändes
det som att magen skulle explodera. Fan va mätt jag va. Hahaha

Fastnade i Criminal Minds (2 avsnitt) och därefter CSI. Tur att jag redan hade sett
det CSI avsnittet för halv 12 gav jag upp och kröp till sängs.

Patrik somnade i soffan så innan jag gick och la mig la jag ett skönt täcke
på honom så han inte skulle frysa   <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp