Rena Katastrof Röran

Sista dagarna har varit mycket intensiva och jag har
typ inte haft en sekund över till avkoppling och ändå
ser HELA vårt hem ut som en enda röra.

Vi har köpt nya soffor och kommer berätta mer om det
sen och orsaken till all denna kaos dessa dagar!!!!

Men nu somnar jag snart, så bäst jag släcker och
kryper ner i sängen. För just nu har vi inga soffor så
vi sitter på lillemans lekfilt med vars 2 kuddar mot väggen
och ser tv.

Kan lova er att det är INTE bekvämt!!!!

NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp