Pinsam Tystnad Hihihih

Denna morgon kunde ju inte bli bättre :)

Min älskade Katty dök upp vid 7 på morgonen och sen
hade vi en HEL dag av ren avkoppling.

Vi hade vars en morgon rock på och satt ner bäddade i soffan
mer eller mindre hela dagen. Vi pratade och pratade. Va ju lite svårt
att prata förra veckan. Hon badade med lilleman och jag passade på att
sätta upp de sista ramarna.

Denna dag va så lugn så det nästan blev PINSAM TYSTNAD.
Menar inte de ordagrant, men efter vår intensiva vecka till denna
lugna dag blev för stort hopp. Vi blev helt slöa på eftermiddagen.

Hade verkligen en super härlig dag. Det va så skönt att sitta och prata om
ALLT som kom i ens huvud.

Fick reda på en sak som kanske kommer ske, och då bröt tårarna loss.
Katty är helt JÄVLA underbar.

Min Älskade Vän
PUSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp