Nawwwwwwwwwww Så Gulligt <3 <3

Kvällen då jag va så arg så fick jag se något riktigt sött!!

Patrik tog lille man en stund. Jag såg att lilleman låg i hans famn
och lekte med sin flaska så att de kom dricka på Patriks
tröja, men de va inte så farligt ju.

En stund senare när jag går in i vardags rummet får jag se
denna underbara sak.

Båda hade somnat hos varandra. Flaskan hade läckt på tröjan
och lilleman ligger så fiint och sover i hans famn  <3



Trots min ilska så blev jag helt tagen  :)



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp