Massage :)

Det va massage som va den fantastiska överraskningen som Patrik
fixat till mig förra veckan.

HELT UNDERBART

Jag som den senaste tiden haft sådan fruktansvärd värk i rygg och axlar
så va dettaden BÄSTA överraskningen jag kunde få!!!

Det är en gammal vän till honom som har en salong på Belleve, bakom VC.

Sandra heter denna tjejen och hon är helt fantastiskt underbar. En jordnära tjej
med fötterna på jorden. Man känner sig lugn och avslappnad i hennes sällskap.
Vi pratade en massa under min behandling.
----------------------------------------------------

Nu undrar ni vad jag fick för behandling????

1 timmes helkropps massage
1 timmes ansikts behandling med ansikts massage,
   bröstkorgs massage samt hårbotten massage

Finner inga ord för hur underbart detta va. Vist gjorde de ont när
hon masserade mig, men de e de värt. Hon sa att jag va extremt stel
och hade en hel del att arbeta bort. Inget man gör på en gång.
Ju ondare de gjorde destu mer pratade jag hahhahha
(hon kunde ej trycka så hårt pga hur stel jag va och hur ont de gjorde så
hon fick ta de väldigt försiktigt-undrar då hur de hade känt om hon tagit i)

När hon började massera ansiktet så försvann jag bort in i en annan värld.
Jag kände verkligen hur hela min kropp sakta domnade av i ren avslappning.
De började från huvudet och spred sig sakta över kroppen och har bara ett ord
för detta:

UNDERBART!!!!!!!!!!

Rummet vi befann oss i va rymligt, avkopplande och väldigt trivsamt.
Stolarna va underbart bekväma och täckta i mjuka handdukar. Jag fick
både handduk och täcke över kroppen. Svagt i bakgrunden hördes lugn
avkopplande musik.

DETTA MÅSTE GÖRAS OM :)
Jag menar hela behandlingen i sig va underbar och SANDRA va helt fantastisk.
Pratade med Patrik och han godkände att jag kunde fortsätta med massagen
var 5-6e vecka. Så ny tid är bokat för 1 timmes helkropps massage  :)

ÄR NI INTRESSERADE AV MASSAGE, ANSIKTS BEHANDLING, FOTVÅRD,
FRANS FÖRLÄNGNING, LASER BEHANDLING, BOTOX EL LIKNANDE SÅ
KOLLA IN HENNES HEMSIDA OCH BOKA ETT BESÖK.

LOVAR ATT NI KOMMER VARA SUPER NÖJDA MED ALLT!!!

Länk kommer senare!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp