Mammas Underbart Söta Kille



Pyjamasen han har på sig köpte jag idag. Så gulliga dinosarier på den.
Det va ett 2 pack pyjamas från H&M. Den andra är helt ljus blå.

Hittade en till som jag blev kär i med tiger. Men den kostade 99 kr för en,
och det 2 pack jag köpte kostade 149 kr. Har inte hur mycket pengar som helst :(

 

HAN ÄR HELT UNDERBAR <3



När jag hämtade mobilen så tog jag en tur in på H&M. Behöver pyjamas
till lilleman. Fick ju byta storlek nu och han har bara 1 pyjamas vilket
ej funkar.
Ville ha så billigt som möjligt men ändå fina. Så de blev de 2 jag nämde
tidigare.

Han behöver även en jacka och gissa om jag hade tur. Dom har halva
priset på massa jackor. Så velade länge vilken jag skulle ta. Fanns 3 olika
som jag gillade, men 2 stod jag och velade mellan länge.
Den ena va ljus blå rutig, sne knäppning och lite pösig.

Den jag valde är denna:



LIME GRÖN

Sen blev´de 2 bodys.
Den ena är grå där de står I <3 DAD
Den andra är vit och där står det I <3 MUM

H&M hade inte några svarta eller röda mjukis kvar så tänkte gå inom
Lindex och fixa de men kl va för mycket. Skulle hämta Alex.

Hade hoppats på att Patrik inte skulle bli allt för arg på mig för att jag handlade
kläderna, men där hade jag fel. Vist han blev inte arg. Han blev irriterad eftersom
att vi måste hålla igen lite. Så byxorna får nog vänta Tyvärr.

Måste ha skor till han snart. Massa på en gång!!!!

GUD VAD UNDERBART DE VA ATT TA FOTO IGEN OCH PLÖTSLIGT FICK
JAG DIREKT LUST ATT BLOGGA :)

Återstår bara att se hur länge jag får vara glad. De mesta går ju fel för mig (inte katty)
så de skulle inte förvåna mig om dom nekar en retur och jag tvingas lämna in
den igen. Nä ska inte tänka på det nu.

Hej och Hå

Kommentarer
Postat av: Lina

Det är inte mammas fina kille det är mosters!!!!! Så det är så!!!



Jättesöt jamas och supersnygg jacka =) Finns inte den till Benji oxå?? =)



Pusss

2011-03-11 @ 20:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp