Målning & Städ

Måndagen hade 2 saker på Schemat och det va:

MÅLNING AV KÖKET

STÄDNING I HELA HUSET
------------------------------------------------------------

Mamma och mormor kom på förmiddagen med fika och
under tiden jag målade så passade dom lilleman.
Så himla gulligt av dom.

Några timmar senare va köket klart och jag kunde återigen
ta Lilleman.

Resten av dagen gick till åt att städa. Älskade Katty kom och
hjälpte mig senare på eftermiddagen och hon stannade hela kvällen.

Efter att jag nattat barnen så fortsatte jag och höll på till halv 2
på natten. Helt slut va jag. Men det kändes helt underbart att
hela huset va klart och jag såg framför mig en lugn och underbar morgon
dag med lilleman. Sen bara att komma tillbaka till vanliga rutiner.

Går inte att förklara hur underbart det kändes. Så alla de timmar
av slit under denna dag kändes som bortblåsta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp