Känns Bra

Fortsatte med min grov städning idag. Lilleman är mycket bättre
och har knappt sovit under dagen.

Grov städning älskar jag för att man verkligen drar fram allt i alla vrår
och rensar ut, gör fint och de känns så bra inom bords.
Men vilken tid de tar att göra själv. Sen har jag ju lilleman också som
ska vara med :)

Funderar på om jag kanske kan klara av de sista i morgon. Osäker.
Beror på om jag har möjlighet att bära ut saker i stugan och garaget???

Ähhhh det tar vi i morgon. Kanske inte ens orkar ju!!

Kommentarer
Postat av: Matte

Behöver du hjälp med något så är det bara till att fråga:)Kunde smitta av dig med energi till städning o så:P

2011-03-10 @ 21:42:02
Postat av: Lina

KOmmer du hit sen?? ;) behövs rensas här oxå=)

2011-03-11 @ 21:00:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp