Helg & Nytt Golv

Låter lite bilder tala för röran i hemmet.

Hur golvet kommer in och hur bra det blev.

Lite text slänger jag in så klart   :)
----------------------------------------------------
Fredag kväll så satte vi igång med att tömma köket på ALLT.
Dra bort sista delen av plast mattan och ta ut allt som
skulle behövas under helgen.

  Micron fick sin plats i vårt sovrum!!
  Hallen blev fylld med kyl/frys och spis!!
 Entren va fylld med diverse saker från köket!!
 Kaffe kokaren stod glatt på vasken i badrummet!!

Diskade gjorde jag nere i tvätt stugan.
Middag åt vi i vardags rummet.  Vilket jag HATAR. Det fick vi göra över 1 vecka.
Trångt och bökigt och man fick ha sten koll så det inte hamnade mat i soffan
eller på mattan. Visa dagar då vi hade sås eller liknande så satt jag på
golvet med barnen Hihiihhihihi

Sakerna som vi fick ta ut från köket som behövdes under helgen va:

- Lillemans gröt
- Tallrikar, skedar, flaskor till lilleman
- Välling
- Kaffe
- Socker
- Kaffe koppar
- Tortilla SÅ KLART
- Burkmat

Jag slapp ta tallrikar, bestik, glas osv till oss för har extra i källaren.
Som tur va så hade jag extra diskmedel, svampar, trasor etc i källaren, annars
hade de varit MYCKET disk!!!!!

Nu kommer lite bilder på allt möjligt från helgen.
Trodde att barnen skulle må dåligt under denna vecka, men dom
va så glada och nyfikna och tyckte det va toppen. Hahhhahah

   
  Benjamin hade sten koll så att Peter skötte
sitt jobb och så att det blev snyggt.
 Golvet lagt, nu ska det torka ett dygn innan fogning.
  Hhahahh ASG, det blev dags att färga
hjärtats hår. Barnen tyckte det va SÅ konstigt det vi höll på med. Nu såg
det ju inte ut som KATTY?????

 
  Fogat och SÅ SJUKT FIIIIIIIIINT

Denna helg va verkligen intensiv men det va värt vartenda minut av stök
och oreda. Just då tyckte jag inte det men nu efter när man fått fixat allt och städat
hela huset IGEN så känns det toppen.

Tack underbara Katty för all din hjälp under denna helg!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp