GROV Städning

Man har ju kommit lite efter nu med allt strul förra veckan, lilleman som varit
dålig och stackars Patrik har varit dålig.

Så kände bara att det va dags för en riktig GROV städning av hela huset, så
på morgonen strax efter vi gått upp beslöt jag mig.

NU SKA HÄR STÄDAS

Började där uppe.
Men blev inte klar trots att jag slet som ett djur. Blev klar med
övervåningen och halva första plan.
Men då gör jag ALLT.

Lister
Lådor
Skåp
Tak
Lampor
Kläder
Utrensning

OSV

Tror ni fattar, eller???

På kvällen värkte min stackars rygg så fruktansvärt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp