Först Glad Sen Irriterad :S

Strax efter middags tid idag kom ett efter längtat sms från
3 butiken om att min mobil äntligen va klar IGEN.

3:e gången gillt. Glad blev jag och körde ner för att hämta den.

Då visar de sig att dom inte kunnat hitta felet så det kan kvarstå.
Grrrrrrr blev irriterad direkt och frågade hur vi skulle göra eftersom att
jag tänker inte ha en mobil som inte funkar.

Han fick mejla till reperatörerna på Sonny ericsson och hoppas på att
dom tar mobilen som retur och avslutar då mitt abonnemang så jag kan starta
ett nytt. Men eftersom att dom inte kan hitta felet när dom kopplar upp sig
så ser de ej bra ut från min sida.    :(

Nu får jag vänta upp till 48 tim för att få ett svar. Men så länge kan jag ju ta foto
eftersom jag fick ha min mobil under tiden.

Fan va jag saknat min älskade mobil. Den kameran har gått miste om så
många framsteg med lilleman. Nya soffan, Kaoset vid leveransen osv.
Har typ haft min egen mobil 10 dagar på 2 månader så nu får det fan räcka.

Men jag är ändå glad att ha den hemma :)

Kommentarer
Postat av: Malla

Hej Patricia

Min yngsta son har inte heller haft sin telefon hema mer än ca 10 dagar sedan november även denna från sonyericsson en mini10 när den nu lämnades in 4:e gången ska man u får en ny.Kan du tänka dig även att få en ny telefon tar 14 dagar...Suck!! är så trötta på deras attityd i butiken i Burlöv.

Han fick den nya i förrgår.Måtte denna funka nu annars kommer ag slita mitt hår.

Hoppas du får en härlig helg.

kram M

2011-03-11 @ 07:02:19
URL: http://elamordemivida.blogg.se/
Postat av: Lina

Vi får verkligen hoppas att det löser sig. Drygt att lämna in telefonen stup i kvarten.

Håller tummarna för dig!!

ta ingen Iphone bara!!! Vill ha fina bilder på barnen!!!

2011-03-11 @ 21:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp