Ett Löfte Är Ett Löfte

Låter alvarligt eller hur hhahah

Nä jag har ju tvättat barnens bilstolar och filten till bilen. Men jag vill
först dammsuga och torka av bilen inne först innan jag sätter in allt.

Men har inte kunnat de pga lilleman och sen dragit på det. Men igår kväll
gav jag mig själv ett skriftligt löfte.

Om det va fint väder idag så SKA jag fixa bilen oavsett om jag pallar
eller ej.

Så när jag såg att vädret va bra så kände jag nästan lite pustande inom
mig för de e tråkigt. Sen tar de lite mer tid att ta ut vagn och fixa lilleman
och lite sådant.

Men nu har vi ätit frukost, lilleman är klar för dagen och jag ska ta kaffe.
Väntar på att mamma ska ringa och därefter SKA jag ut.

Så nu förbereder jag.

Kan inte svika ett LÖFTE eller hur????

Hej Hopp Alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp