Ett Härligt varmt Bad Helt ENSAM <3

Tror att det va i lördags kväll efter att Patrik somnat och jag fick den jävla
ångesten som jag bestämde mig för att ta ett varmt bad själv innan jag skulle sova.

Fixade ju badrummet häromdagen så nu är det super mysigt. Mest på kvällen
när jag tänder ljusen.
(badrummet är inte renoverat så de e provisoriskt,men tyckte jag lyckades
att få fram en bra mysfaktor. Flyttade på sakerna och tog ut de som ej ska va
där, sen blev de super med lite ljus.

Va tvungen att ta några foto. Släckte ner alla lampor i källaren och tände ljusen.
Det ena ljuset som stod på badkars kanten lyste upp vattnet i badet så de kändes
som att det fanns lampor i vattnet.

 Blomman står bredvid badkaret där de är en öppning.
Den täcker hela hörnan och ger en känsla av utlandet.

 Upptäckte att jag FORTFARANDE inte har målat mina naglar
på min andra fot. Gjirde den ena för typ 4 veckor sedan och har tänkt ta bort de i
1 vecka. Jag har nog för mycket att göra. Så det blev ett foto.

  

Sjönk ner under vattnet och njöt.
Det va så tyst eftersom de va sent och dom andra sov.
Lugnet svepte genom min kropp.

SEN SOV JAG GOTT
:)

Nästa gång jag gör om detta så sent så ska Patrik va med!!!
Det kändes lite ensamt och tystnaden blev lite kuslig efter ett tag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp