Det Va Längesedan :)

När jag bloggade om min torsdag så nämde jag egentligen
inte vad som skett denna dag.   Just då va jag så arg så det va inte
läge att prata om något egentligen.

Efter att vi gått upp för andra gången denna dag hihhiihh så ringde
telefonen och det va från det företaget som vi köpte soffan.

Dom undrade om jag va hemma och om jag hede någon som kunde
hjälpa till att bär. Dom skulle komma och byta soffa och dom skulle
va här efter 1 tim. HERREGUD

Jag väntade som tur va på besök från Carro så behövde ej ordna
passning till lille man.
----------------------------------------------------------------------------------
Stressade iväg och hämtade CARRO :)
Vi satt och pratade och tiden den bara gick och gick. Under de kommande timmarna
ringde jag 3 ggr men fick ej tag på han som ringt mig för han satt i möte och dom lovade
att han skulle ringa upp.
Mer och mer irriterd blev jag och nog också Carro hihhiih Men en som va lycklig
va lille Christopher som sprang i sin gåstol och pratade och gjorde roliga miner :)







Men till sist så svarade han som jag pratat med och jag fick beskedet att dom nyss
hämtat bilen på verkstad och ska lasta bilen osv. Beräknar att vara här efter ca 1 ½ tim.

Vi satte oss ner med en lättnad och pratade vidare. Det va så länge sedan vi sågs.
Fast hon hade en hel del samtal att lösa. Men mys med lille man blev det såklart   :)




Tiden tickade och efter 1 tim så va det att sätta igång.
Så nu röjde jag ut allt, plockade bort alla kuddar etc i soffan.
Med andra ord tömde hela vardags rummet utom tv + bänk, och
tömde soffan helt från alla kuddar.

10 min innan beräknad ankomst ringer mobilen.

Då har bilen gått sönder och det rycker som bara den från motorn.
Den killen stod och väntade på taxi som skulle ta han tillbaka till jobb
och en bärgningsbil va på väg att hämta bilen och köra tillbaka till Hbg.

Jag blev nästan stum.................

Det va bara att sätta tillbaka allt igen och försöka se glad ut :)

Han lovade att ringa dagen efter med besked med ev lösning, dag osv.

Sen vet ni ju redan lite av efetrmiddagen så allt bara flippade!!

UNDRAR OM NÅGON TESTAR MITT TÅLAMOD

???????????????????????????????????????????????????????????????+


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp