90 % KLART

Det va nu öve 1 ½ år sedan vi gifte oss och NU så har tavlorna
kommit upp. bilderna har vi haft hemma nästan lika länge.

Några av bilderna på alla barnen har kommit, men väntar på
några.
Har varit tvungen att placera tavlorna där det redan fanns skruvar
eller så har jag fått täcka gamla hål. Så det får se ut så fram tills
den dagen jag placerar fler eller vi renoverar väggarna.

Desom är klara och som funnit sin tillfälliga plats är dessa:





De 2 hyllorna som nu sitter, har jag nyligen satt upp. De gamla va
mycket mindre och i ek. Passade inte alls in. Nu får Bröllops sakerna
mer yta så man ser dom och det ser inte så packat ut.



Som ni ser saknas bilder.
Kommer att ha ABC på ena delen och AM på den andra.

Kommer bli så fiiiiint   :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp