Ville Till IKEA :(

Tänkte ta en sväng bort till IKEA och inhandla de sista ramarna
som saknas och sen hämta upp 2 foto hos mamma.

Men tji fick jag när de slog mig att det inte finns bensin på bilen och Patrik
har både Jet kortet och kontokortet i sin plånbok.

Ingen vidarte bra start på denna dagen. Fast jag är ändå GLAD  :)

Ramarna vi har till våra bilder är valnötsmönstrade från
RIBBA. Så dom e lite tjockare och sticker ut från väggen.

Samma färg som vi har på soffbord och tv-bänk/hylla!!!!



Kommentarer
Postat av: Lina

LÅter fint det du =) Foto tack!

2011-02-23 @ 17:14:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp