Utmaning Av Paulina

Då har man fått en utmaning, let’s go!

1. Vad heter du? Patricia
2. Ditt ord: För Helvete (de åker ut några ggr om dagen TYVÄRR)
3. Flicknamn: Ariel
4. Pojknamn: Benjamin & Christopher
5. Yrke: Servetris/Serverings chef
6. Färg: Rött
7. Klädesplagg: Myskläder är bäst
8. Mat: De jag känner för
9. Sak i badrummet: Badkar
10. Plats/stad: Utomlands
11. En orsak att vara sen: Hatar att vara sen, men med barn kan saker inträffa-typ akut blöj byte
12. Något du skriker: Ahhhhhhhhhh
13. Något du gör varje dag: Är inne på FB
14. Något du dricker: Kaffe
15. Bloggtips: http://paulinahansson.wordpress.com/   http://dianaws.blogg.se/
16. Bästa inredningssak: Ljus, kuddar, filtar
17. Gatunamn: Rot gatan
18. Bil: Opel Zafira
19. Sång: Det vackraste
20. Känd person: Kan knappt namn men favoriten i tonåren va Julia Roberts
21. Något jag gillar: Heminredning, renovera, designa, pyssla, shoppa barn kläder, mys
22. Något jag ogillar: Falska människor som ljuger och snackar skit bakom ryggen


Jag utmanar DIANA!!!!!

Sen hade de varit riktigt skoj om andra gav sig in i utmaningen och la en kommentar
med sin blogg adress så jag kan följa den!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp