Upplevelse

I lördags kväll när jag satt vid datan och det va dags för lite mys med barnen
så frågade Linda mig om jag ville ha lite sällskap nu på kvällen!!

Jag blev så chockad för jag minns inte sist någon frågat mig de efetr jag fått barn.

Det va helt fantastisk att någon ville komma hit trots att jag har
2 barn som e uppe och de e ju lite svårt att bara sitta och snacka
för barnen tar ju upp mesta delen av tiden hihiihihi

Hur som helst så sköljde en ovan känsla av glädje inom mig.
Blev så himla glad.

Strax efter 6 dök hon upp och hade köppt med lite godis.
Gissa vem som blev glad hihiihihiih''
Benji så klart.

Vi satt och pratade och strax innan hon skulle hem och barnen skulle sova
så kom vi in på en diskution ang en känis som blivit sju/eller börjat tillfriskna
och det va i tidningen för bara nån månad sedan. Vad som irriterade oss va
att båda viste vad de va och kommer ihåg artikeln men ingen av oss
kunde komma på namnet.
Fortfarande inte gjort de :(
Tror vi satt i 30 min och snackade, tänkte, googlade osv sen gav vi upp hhhahahha

Tack underbart goa Linda för denna lördag.
Det va verkligen toppen och super mysigt att ÄNTLIGEN träffa dig!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp