Tidig Morgon

Trots att lille man inte somnade förrens vid 12 igår kväll
så hade han bestämt sig för att gå upp strax innan 8.

Blääää jag ville verkligen sova. Sovit väldigt dåligt inatt
pga massa konstiga drömmar. Men men jag får hoppas att han vill
vila idag så kan jag också slumra till en stund hihhih.

Igår sov han ma´x 10 min som längst 2 ggr och en stund i
bilstolen när vi skulle åka hem från Katty. Trodde han kanske skulle
sova i bilstolen men NOOOOOP, han vaknade typ när vi kom innanför
dörren.


Jag har tänt alla ljusen ochbrasan e på. Måste ut och hämta in
mer ved sen. Brrrrrrr kallt ju, men jag måste göra de för har bara
3 pinnar kvar att kasta in.

Ha en topen dag alla där ute!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp