SVAR:

Hihihihi ja de e nog mamma som vill ha Barbapappa men
varför skulle han inte gilla de???? De e ju alla möjliga färger
och dom kan ju forma sig till massa skoj. Lite spännande hihihi

Recept på muffins vill jag gärna ha!!!!!!
..................................................................................................

Vilken tur att dom tog massa prover och att du blev sjukskriven trots
allt för de e jävligt jobbigt.
Hoppas att du får svar så fort som möjligt.
..................................................................................................

Ja jag vet att du vill de men de kommer en dag då du kan.
Nästa gång du kommer ner och stannar 1 vecka så kan du låna
barnen och hitta på något. Bäst är att ta 1 barn om dagen hihihihi
..................................................................................................

Fick min mobil idag så kan ta foto i morgon    :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Sant gumman =)Lilelman kommer säkert gilla alla barbapappa prylarna =) hiih

2011-02-24 @ 09:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp