Stackars Syster

Lill syrran har åkt på nässelutslag som inte ger med
sig tropts medicinering.

De konstiga som jag tycker är den låga dosen mediciner hon fått
för jag har ju haft de tidigare fast i och för sig extremare
tyyp och jag fick hög medicinering.

Hon ringer snart igen så får jag prata med henne. Tycker synd om henne.
Hoppas hon får en tid till VC så dom kan remitera henne till akut
kontroll på sjukhuset.

Hon ska till HUD idag men det är inte säkert att dom tar detta då detta
är en allergisk reaktion av något som vi inte vet vad de är.


Krya På Dig Snuttan

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack gumman. Allt slutade med diverse provtagningar samt sjukskrivning tills tisdag. kan förhoppningsvis börja arbeta tidigare om det ger med sig. Känns trist att börja nya jobbet med detta beskedet men med tanke på medicineringen som gör mig trött och utslagen som inte ser så hygieniska ut är vården inte rätt ställe att vara på =((

2011-02-23 @ 17:13:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp