NETTO Är BÄST


Efter jag hämtat posten idag och ¨det va dags att gå igenom allt så passade jag
på att ta några extra minuter åt reklam bladen. Annars brukar jag
kola de på kvällen!!!

Gissa om jag höll på att DÖ när jag slog upp näst sista sidan. TJOOOOOOO

LYCKLIG

Det va 2 hela sidor med bara Barbapapa saker. Jag blev KÄR, så det va
bara att dra på lilleman och sen drog vi ner till NETTO.

Hade inte så mycket pengar så kunde inte inhandla allt som jag ville
men tänkte att jag kan ju önska mig det till honom.
Så får meddela familjen nu medans de finns på Netto.

Detta blev det:



Skit söta muffins formar. 60 styck för 15 kr.
Så det blir att njuda på muffins på hans 1 års dag så klart.



Bestik!!!!



Han har ju redan 2 filtar med Barbapapa som han snuttar med när han sover
men dom slits snabbt och bäst att ha en extra på lager.



Helt tallriks sett. Ja grunden är rosa men det spelar ingen roll för Barbapapa har
Alla möjliga färger, så jag tycker inte de gör något.



Vist är de fint!!!!



Bag. Måste ju ha en egen liten väska också. Fanns ryggsäck med men jag hade bara
råd att välja en av dom så tog den som e smidigast för mig nu när lilleman e liten.

Köpte även 2 st små canvas tavlor med motiv som man själv ska måla.
Jag har ju akryl färger hemma och tyckte de va smidigt att ha bilden ritad på redan
för jag hinner inte måla tavlor för tillfället som jag gjorde till A & B.
Ska göra de så klart men en sak i taget.

Det va mitt liklla inköp på Netto idag och jag måste säga att jag är GLAD!!!

_____________________________________________________________

HAN ÖNSKAR SIG:

Ryggsäcken 49 Kr
Mugg med öron på varje sida 29 Kr
Gardiner 129 Kr
Kuddar (en rosa & en blå) 69 Kr st
Påslakan settet för stora sängar  179 Kr
Matlådan 19 Kr
Barbapapa böcker 19 el 29 Kr st
Nessesär 49 Kr
Lite tips så ni vet hihihhihhihihi

Det är ju lille Christopher som jag har Barbapapa saker till
fall ni undrar vilket barn det va hihhihhi

Kommentarer
Postat av: Lina

Du och dina barbapappa prylar! Undra om det är lilleman eller mamma som önskar sog dom ;) hihi

Recept på muffins kan du få av mig iaf =)

2011-02-23 @ 17:16:13
URL: http://paulinahansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp