Jäva Mobil!!!!!!!!!!!!

För några dagar sedan hämtade jag ut min mobil
från laggning för andra gången på 1 månad.
Men så klart fick jag lämna in den igen efter 1 dag.

Blir så jävla irriterad.

Dom har ju rätt att försöka laga den 3 ggr innan man
kan få en ny tele. Men va fan samma sak har varit problem
alla ggr och inte fan e den lagad. Vist andra saker som varit fel har ju
blivit fixat men inte denna jävla bagatell sak som faktisk är viktig.

KLOCKAN!!!!!!

Ja ni läser rätt. Klockan på mobilen är helt koko.
Den ändrar tiden när den känner för de. Saktar in
och står stil!!!!!!

Så nu får jag väll vänta ytterligare 2 veckor vilket gör mig riktigt arg.
Jag är inte arg för samtal., sms osv utan för kameran som jag använder
hela dagarna för att fota barnen och andra saker.

Framstegen lillema gör kan jag inte ta foto på vilket verkligen
gör mig ARG.

Grrrrrrrrrrrrrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp