Intensiv Söndag <3

Ja söndagen va verkligen INTENSIV.

Mina pojkar vaknade kl 7 och sen va de mys.
Dom låg på en stor filt på golvet och lekte och mös.

Sen började Benji återigen tjata om Neo (hans kusin)
Ringde Sheila 09,40 och vad gjorde hon ??????
SOV....

Men bestämde med henne att dom skulle komma hit.

Frukosten idag hade vi inne i soffan framför tvn. De gillade Benji.
---------------------------------------------------------------------------

De blev besök på Jättekul på ekohallen med Sheila, Neo och Kai.
Benji gick rundor och tittade på sakerna. Till sist hittade han vad han
ville ha.

Ett Pippi Golv pussel och ett vanligt Bords pussel med Pippi.
Beslöt mig för att ta båda men de va till både A & B.





Vi vandrade runt och sen hittade jag ett skit fint elegant lime grönt
spjäl skydd. SKIIIT Fint så det köpte jag till lilleman.
Hans andra är ju sönder :(

Måste ha en ny madrass till han för den han har e inte alls bra.
Han måste sova på vikt täcke för de e helt hårt.
Men en sak i taget.

På väg till kassan upptäckte dom andra 2 korgar med extra fynd
saker.
Benji fick syn på en stor låda som han sprang fram till.
Sen kom han med  den och sa mamm denna vill jag ha
så jag kan leka med alla djuren och den andra gården hemma.

Det va en större bondgård än den han har nu och stänger man den är
där hantag så man kan bära den.
150 Kr så det va Perfekt.
Är ganska snål med leksaker och kläder. Bättre köpa billigt och mycket
än dyrt och lite. REA är min grej förutom Baby kläder hihii





------------------------------------------------------------------------------------
Hemma lekte barnen, vi åt lunch och sen va kl helt plötsligt 3 och Inga-Lill
dök upp med Loppan :)         Saknat henne så!!!!

Dom andra åkte hem och sen blev de pussel med loppan medans Benji
och Inga-Lill tog en tur på Coop.

Senare åt alla och barnen badade medans vi tog tvätten sen
va det dags för kväll och svärmor åkte hem. Jag nattade barnen och
väntade i en EVIGHET på att min älskade man skulle komma hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp