Intensiv Lördag Med Underbart Besök

Lördag morgonen började redan lite efter halv 9 då lilleman
tyckte de va dags att gå upp.
Kände mig fortfarande berusad när jag reste mig hhahhaha

När jag kom ut i vardags rummet fick jag en chock.
Jag lovar att de såg ut som kriget och köket va inte bättre.

Valet i kvalet om jag skulle sätta mig ner i soffan och skita i det
eller ta itu med det......

Nä fan heller att jag kan koppla av i sådan röra så lilleman fick
mat sen satte jag igång. Tror dock de gick lite saktare än vanligt
för de tog typ 2 tim:P
----------------------------------------------------------------------------------

Runt halv 11 tiden fick jag underbart besök. Linda kom för första gången.
Vi träffades för ett tag sedan och började prata sen har vi hållt kontakten.
Vi har vetat vem vi va sedan innan men inte mer än så.

Hon är verkligen en mysig lite försynt tjej. Lite blyg kanske så de va mest jag
som pratade men det va underbart.
Hon hade bullar med sig och vi åt frukost tillsammans.

Benji va lite reserverad och blyg men efter 1 timme så va dom kompisar.
Vi satt och pratade om allt möjligt. Riktigt mysigt va det.
----------------------
Under timmarna lilla Linda va hos mig kom Patrik hem från
fotbollen men stack efter 20 min till GBG.
Patriks pappa tittade in och även min pappa!!!

På eftermiddagen begav sig Linda hem och jag va ensam med mina pojkar
Benjamin & Christopher.
------------------------------------------------------------------------------------

Vi satte oss och lekte, byggde pussel och sen blev de ett varmt bad innan
de va dags för kvälls mys.

Då dök Linda åter igen upp :)
(eget inlägg om det)

När barnen somnat satt jag vid datan och tyckde de va obehagligt tyst och
ensamt i huset. Kröp ner i sängen och la Benji i famnen och somnade gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp