IKEA Tur

Äntligen tog vi oss i kragen och beslöt oss för att ta
en tur till älskade IKEA och inhandla en del av
ramarna till våra Bröllops foton.
Bara 1 ½ år senare hahhahha
Kan ni gissa vad som gjorde att vi ÄNTLIGEN
handlade några av dom???

´Hahhahahaha Jo det ska jag berätta. Jag har tjatat
och tjatat på Patrik
men han har tyckt att de e inte så bråttom. Jag har
sagt flera ggr att väggen ser tom ut men inget han
refflekterat över.

Härom dagen så satte han sig i min soffa och
började stirra rakt in i väggen framför honom.
Alltså den vägg som e bakom hans soffa.

Då utbrast han till mig:

- Nä nu får vi fan ta och handla ramar till fotona.
Man blir ju deppig av att stirra på den tomma
väggen som endast har 4 hål från där tvn satt
tidigare.

Hahhahhahah jasså nu fattar du varför jag tjatat,
kläckte jag ur mig och han skrattade lite skamset
och sa att han inte sett de på detta sättet innan.

Så bäst att ta tjuren i hornen medans den e aktiv
och jag drog med han och Benji till IKEA nästan
omgående.
______________________________________

Det blev en snabb men mysig stund på IKEA
där vi inhandlade mina älskade värmeljus.
1000 st denna gång också hihihihhihi
Tror att jag bara i år handlat ca 3500 värmeljus.

Sen blev de ramar till oss och till barnens dagis
foto.

På vägen hem somnade lille Benji sött i bilstolen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp