Hej Igen

Har varit sjuk nu i över 2 veckor.
Så himla tråkigt. Har ju inte kunnat blogga alls eftersom jag bara
legat :(

Hur som helst så åkte jag på en EXTREM Influensa. Jag låg med hög feber i
över 1 vecka. Frossa och värk i hela kroppen.
Fick symtom som liknade lunginflammation. Hoasta så jag
trodde jag skulle hosta ut mina lungor.

Men nu e jag på bättrings vägen och har en del att ta igen hihihiih
Dock fortfarande jobbig hosta och astman har satt igång men idag
har jag varit PIGGGGGGGGG

Tjohooooooooooooooooo för det     :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp