GRYM FEST

I fredags begav jag mig hem till Sofie på fest.
De blev en himla massa cider och snaps.

Helt plötsligt dök 2 gamla vänner upp som jag inte träffat på
flera år. En av dom hade jag ej sett på 10 år och den andre på
ca 7-8 år.
Det va verkligen skoj.

Det blev massa snack och dans och skoj innan vi begav oss
ner på bowlingen. Någon direkt bowling blev de ej men vi
snackade, drack och hade skit skoj.

Då dök ytterligare några trevliga personer upp :)

Sen bar de vidare på efterfest i en MINI etta.
Fattar ej hur vi fick plats hkihihihi. Men de mesta går
när man har skoj.

Jag hade verkligen en super trevlig kväll. Helt galet skoj
och jag hoppas på fler sådana här kvällar. Många man kände
och kunde prata med.

Sen måste jag säga att de verkligen va super skoj att komma
ut från hemmet och träffa lite kompisar och bara koppla av i huvudet!!

Tyvärr inga bilder pga mobilen men en kompis tog 3 bilder så jag
ska be henne skicka dom så uppdaterar jag en dag!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp