Fika <3

Igår bjöd fina Katty mig på fika på Esspreso House efter
att hon varit på UL.

Fick lite mer härligt folk med på fikan :)
Goa Carro och Michelle hängde på och de va
en mysig stund.

Först hämtade jag ut min Älskade mobil som varit
på lagning igen.

Sen begav vi oss mot fåtöljerna på Espresso House!!!

Då fick jag äntligen veta att min älskade Katty har en liten
pojke i magen :)    Underbart!!!!!!!

Michelle intog matning av lilleman!
 

Sen kom Emma (ariels svärmor) och gjorde oss sällskap.
Det va trevligt att träffa alla fina tjejer.

Sen blev de lite shopping för Kattys del.
Dags att köpa första plaggen till lill killen.

H&M är bäst, för där hittade vi massa söt. Tänk om dom kunde haft
de i större storlek för då hade jag shoppat loss till lille man!!!!

TACK TJEJER FÖR EN HÄRLIG STUND.
DU E HELT UNDERBAR KATTY. RIKTIGT GLAD ATT
HA DIG SOM VÄN.

PUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Lina

Ohh min fina pris! Moster kommer och kidnappar dig!

2011-02-25 @ 10:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp