Disney On Ice

I lördags fick loppan en liten semester från familjen för att
umgås med sin mormor.
Johan kom och hämtade Loppan på eftermiddagen.

Väl hos mormor blev de ett härligt bad och sen fick hon mormores parfym
och kräm vilket är poppis.

Sen bar det av till Showen.
DISNEY ON ICE

Det va mamma och Loppan som som hade denna lyxen att få se
denna showen. Jag minns att jag såg den när jag va liten
men inte mer än så tyvärr.

Tydligen hade Loppan suttit helt stil och varit helt faschonerad av
alla disney figurer osv. Hon älskade det.

Med sig hem fick hon och Benji vars en planch med Disney On Ice.
Loppan fick en egen COOL mugg med ett häftigt sugrör med sked.




Den är i kraftig hård plast och riktigt cool. Hon är så stolt över den!!


Kommentarer
Postat av: Lina

Önskar att moster oxå kunde ta med sina trollungar på några mysiga äventyr!

2011-02-23 @ 17:15:19
URL: http://paulinahansson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp