Bestämt Mig!!!!

Så då har jag läst era kommentarer,
snackat en massa med syster och nu tror jag att
jag bestämt mig!!!


Det blir denna mattan!!


2 st av dessa kuddarna (får dom av syrran)
Sen behåller jag de 4 stora kuddarna vi har med vitt överdrag.


Sen blir de dessa gardinerna.
Pratade med syrran om ljusa gardiner men Nä jag gillar mörkare
gardiner. Sen har jag ju lite andra hemma i olika färger
som jag kan byta ut till sommaren och så när man vill ha lite ljusare.

----------------------------------------------------------------------------------

Problemet blir nu att få Patrik att acceptera mattan.
Men jag får förklara och visa, så han fattar hihhihihi
Tänk på att ett bord också ska stå på mattan så
en hel del försvinner ju under bordet!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp