Alla Hjärtans Dag

Alla Hjärtans Dag va jag säng liggande och klarade bara hålla mig
uppe i timme på förmiddagen.

Patrik va också hemma dålig, fast inte så dålig som jag som tur va.
Han steg upp och jag kunde återigen inta sängen.

Runt middags tid kommer han in och frågar om jag vill ha en kopp kaffe,
och de gjorde mig glad för lite kaffe hade inte varit fel. Men jag va för dålig
för att ens orka göra de själv.

Några minuter senare kommer han in med en bricka och massa fina saker.

På brickan fanns:

- En NY KOPP med nybryggt kaffe i.
- 2 st värmeljus hållare i rött glas formade till hjärtan och med tänt ljus i.
- 1 present.
- Ett stort vackert kort.
- Min favorit vanilj yoghurt.


Han hade köpt en stor bukett med underbart vackra blommor.






En stor vacker bukette med 2 st röda hjärtan på pinne iden.
Olika blommor samt 3 styck vackra liljor!!!

 

Kaffe koppen va så himla söt. Framsidan pryds av en flicka och en pojke som
sitter på en park bänk och pussas. Baksidan pryds med texten.

LOVE IS
Just the two of us



Kortet är som ett A4

Så himla fint och sen hade han skrivit en fin liten text på baksidan.
I paketet va det en lyckta att hänga i tak etc. Den är i svart metal i hjärt
form och i mitten sätter man ett värmeljus. Så himla fin. Perfekt i svart
för de passar vårt sovrum och jag kunde nu byta ut den provisoriska
lycktan som hänger i fönstert. (bild kommer senare på lycktan)

Jag blev verkligen så himla glad över denna överraskning.
De betyde mycket och värmde i mitt hjärta även om jag kanske inte orkade visa
det så bra men tro mig den fanns där.

Jag åt min yoghurt och sen drack jag hälften av kaffet innan jag
va helt slut igen och bäddade ner mig under täcket och somnade om.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

På posten kom ett överraskande brev.
Det va från min mamma och Johan. En liten hälsning till oss på
Alla Hjärtans Dag.

Kortet va halvt A4 som man öppnar och det va verkligen så himla fint!!

       

Inuti stod det:

EN LITEN HÄLSNING TILL HELA FAMILJEN
HA EN RIKTIGT BRA ALLA HJÄRTANS DAG
KRAM
MAMMA ANN-LOUISE JOHAN
MORMOR & MORFAR

Blev så glad för de e ju inte så att man brukar få kort på posten
denna dagen och de gjorde mig så glad.

Tänk så lite de krävs för att göra en människa glad  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp