Nyköpta Kläder = Klippt Kort

För ungefär en vecka sedan va jag nere på Burlöv Center och tog mig en titt
på olika barn käder. Lilleman behövde pyjamaser.

När jag såg denna body samt byxa på Lindex va jag såld. Kollat på dom
på nätet men där kan man ej se plaggen tillsammans.



Det är så underbart SÖÖÖÖÖTTTTT


2 pack pyjamas även dessa på Lindex. REA 99 Kr för båda.
Den randiga e jag inte så tagen av direkt hahhahh. det va pyjamas nr 1
som hägrade. Kolla in mönstret. GULLIGT   :)



Även denna pyjamas från Lindex på REA 50 Kr.
Jag har alltid hatat detta mönster. Liknar en CLOWN och man blir helt snurrig.
Men av någon anledning va jag bara tvungen. Kan LOVA er att den ser
MYCKET bättre ut när den är på  :)

Köpte ett par svarta velour mjukis också här inne.

DET VA DE DET INNE PÅ LINDEX
-------------------------------------------------------------------
VIDARE TILL H&M
Här blev det enbart till hans huvud. Vinter mössan är ju för varm och hans amdra
som är tunna sitter som en trång kondom. Ville inte ens ta foto på det för jag gillade inte
alls det och såg hemskt ut.

NR 1:

Passande mössa till hans Lime grönajacka. Tyvärr aningen för
stor nu, men dom hade typ bara stl 86 kvar så det fick bli så. Kan han
ha den längre. Materialet är SÅ HIMMMLA SKÖNT.

NR 2:


Vit seglar hatt nu när värmen tittar fram och solen blir allt starkare och
starkare.
En ljus himmels blå Keps. Det va ett BARA MÅSTE HA köp.
Benji hade också det när han va liten  :)

Priset Blev: 99 kr för alla 3

--------------------------------------------------------------------------

JAG va super nöjd, men jag vet vad Patrik kommer säga. Han blir inte glad
i alla fall eftersom vi råkat ut för en massa extra utgifter.

När han fick reda på det så satte diktatorn igång. Lyssnar inte så noga längre för
jag vet vad han säger. Dock reagerade jag på att han sa:

- Då får jag fan va som din pappa och klippa ditt kort så kommer du inte åt kontot.

Han gjorde aldrig det så jag klippte det i flera bitar.

Så nya Kläder blev det i allfall och jag miste mitt kort. :) 

Kommentarer
Postat av: Malla

Jag vet hur du känner när man samtidigt som man vet man måste hålla igen,måste tillgodo se barnens behov.Efter regn kommer sol...hoppas det är en liten tröst tycker inte du köpt nått onödigt.

Kram på dig

2011-04-03 @ 06:54:09
URL: http://elamordemivida.blogg.se/
Postat av: caroline

Det kostar att ha barn det borde han ju veta. Klippa ditt kort löjligt ju, du e vuxen och kan bestämma själv också, visst han kan bli sur men klart pågen behöver kläder m,m stå på dig =) kram

2011-04-03 @ 11:41:22
URL: http://thediaryofcaroline.blogg.se/
Postat av: Lina

Men för i helvete e han dum i huvudet???? Barnen måste juh ha kläder! Du får köpa onödig färg till köket men inte kläder till barnen???? Nu e jag irriterad! Riktiga felprioriteringar i hans ögon där tycker jag!

2011-04-03 @ 11:46:18
Postat av: Diana

fyy vad fina kläder!!! vill ha d med settet med bodyn o byxorna med stjärnor på!! skit fint!!

2011-04-04 @ 23:26:10
URL: http://dianaws.blogg.se/
Postat av: Patrik

Tydligen har ingen av er någon hjärna, tror ni att hon BARA köpt dessa kläder. Och ja jag bestämmer över vår ekonomi då jag tjänar 220000:- mer om året och jag måste få det att gå runt. Så svar på er fråga ja det var fel att köpa kläderna. Tänk på att P rökar för ungefär 500-700:- i månaden vilket är viktigas ciggaretter eller kläder till barnen????????????????

Ärthjärnor

2011-04-05 @ 20:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp