Tjuv Startar



Ja jag vet att de är 2 veckor kvar till Påsk lovet och 3 veckor till
självaste PÅSK HELGEN, men jag vet att barnen kommer älska att
få ha lite kaniner, ägg, fjädrar och annat pynt i huset i olika glada färger så
varför ska dom bara få njuta av det 1 vecka???    Så vi tjuvstartade igår :)

Blev riktigt mysigt. Dock bara tagit bild på "påskriset". Riset är avbrutna kvistar
från vårt Björk träd som låg på marken. 3 färger på fjädrarna som symboliserar
Rosa=Ariel
Grön=Benjamin
Blå=Christopher

Hade egentligen tänkt köpa små kycklingar och ägg att pynta med, men dom pengarna
fick gå till golvet. Så plockade fram gamla paljett saker och hittade gamla ägg jag gjort
tidigare. Lite fel färger på vissa, fick blanda små och stora, skador på några och olika
band, men det får bli som de blir.

Ariel fick klä den och hon va så stolt och glad. :) Hon frågade om det va Påsk nu.
Jag förklarade när det är Påsk och hon undrade varför vi satte upp det nu?????
När jag förklarat så höllt hon glatt med!!!!!!!!!!!!



Lilleman kröp runt och tittade nyfiket på de glittrande äggen.





Duken på matbordet fick också lite upplyft av små kycklingar :)



GLAD PÅSK

Hihihihihhiihihihih

Kommentarer
Postat av: Diana

barnen tycker ju d e så roligt med påskpynt så d är ju helt okej att tjuvstarta såklart!=)))

2011-04-04 @ 23:25:24
URL: http://dianaws.blogg.se/
Postat av: Lina

Kan du inte komma och göra det så mysigt hemma hos mig oxå? =) min duk ser ut att passa bra hos dig =)

2011-04-07 @ 11:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp