Som En Bortglömd Sak

Har ni tänkt på vad en sak kan betyda för er under en vis tid i livet.

Ibland önskar man sig något så enormt starkt att när och om man får
det så vårdar man det och njuter av det varje sekund man har
tillsammans med det.

Men plötsligt tar man det för givet. Det finns där alltid och man ser inte
längre glädjen och vikten i den.

Tiden går och man får nya saker, modet förnyas och plötsligt ligger den
där saken som man en gång älskat så mycket längst in i en garderob.
Bortglömd och inte längre saknad.

Tankarna tar mig till andra vyer.
Saker är tungt.

Jag känner mig som en sak som man en gång uppskattat men som man nu
tar för givet. Kommer jag orka??? Kommer jag stå ut???? I så fall Hur länger till????

 


Kommentarer
Postat av: lina

Vad menar du gumman???? För mig är du inte någon jag tar för given, jag.gläds av varje sekund du finns i mitt liv!

2011-04-07 @ 22:46:32
Postat av: Malla

Men gud så får du inte känna ....tror säkert att du är uppskattad och ihåg kommen av de du har omkring dig.

En liten kram och en önskan om att du ska få en bra helg.

2011-04-08 @ 06:03:22
URL: http://elamordemivida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Facebook

Patricia Ellberg gillar

Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .Alla vi som bara säger 'Jag Älskar Dig' till dem du verkligen älskar .
Skapa en Gilla-knapp